عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر جلو بودیم خودم هم مجیدی را تشویق می‌کردم!

 

اگر جلو بودیم خودم هم مجیدی را تشویق می‌کردم!

فتح‌الله‌زاده: از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم/ شعار نمی‌دادند گل دوم را می‌زدیم!
چرا چرت میگی تو!؟؟اگه عرضه داشتین و تیم،برهانی مهاجم خوبتون نبود مثلا!

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از تشویق فرهاد مجیدی ناراحت نمی‌شویم چرا که او اجنبی نیست.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از شکست 2 بر 1 برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود. بدن بازیکنان ما هنوز رها نشده و به خاطر بدنسازی بدن‌ها هنوز سنگین است. دو سه هفته دیگر که بگذرد تیم ما جا می‌افتد.

وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی و اینکه نگران دو دستگی در بین هواداران استقلال هست یا نه، گفت: نگران نیستم. آنها فرهاد را دوست دارند. هواداران 90 دقیقه تیم را تشویق کردند و 5 دقیقه هم مجیدی را تشویق کنند چه اشکالی دارد؟ فرهاد اجنبی نیست اما باید بدانند که فهرست تیم فقط جای 21 بازیکن است و بیشتر نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. بدن بازیکنان ما هم سنگین است. مثلاً هاشم بیگ‌زاده یکی از بهترین بازیکنان است اما هنوز بدنش از بدنسازی رها نشده است.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه نگران تکرار تشویق مجیدی در بازی‌های آینده هست یا نه، گفت: ما یک تیم خیلی قدرتمند هستیم. در سه چهار هفته آینده وضعیت ما خوب می‌شود. برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. هواداران ما فرهاد را دوست دارند، او بازیکن بزرگی است و از تشویق او ناراحت نمی‌شویم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه بازیکنان به خاطر این باخت جریمه می‌شوند یا نه، گفت: چه جریمه‌ای؟ آنها هنوز در دوران بدنسازی هستند و ساق‌ها سنگین است.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی مگر محروم نیست که به رختکن استقلال می‌رود گفت:‌ او به داخل رختکن نمی‌رود و بیرون رختکن می‌ایستد.

مدیرعامل استقلال افزود: من یک گلایه دارم. اینکه هواداران تا دقیقه 85 تیم را تشویق کنند و وقتی نتیجه نگرفت یکی دیگر را تشویق کنند. این شعارها در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. اگر شعار نمی‌دادند گل دوم را می‌زدیم. هواداران ما هوشیار باشند، عده‌ای نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.

وی در مورد اینکه هواداران از بازی نکونام راضی نیستند، گفت: او خسته است و هنوز بدنش از بدنسازی رها نشده است. بازیکنان ما توانایی زیادی دارند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته است فرهاد مجیدی را جذب می‌کند، گفت: نه،‌جا نداریم که مجیدی را بگیریم.

 

وی تاکید کرد: اگر ما از حریف پیش بودیم، خودم هم فرهاد مجیدی را تشویق می کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی,کاپیتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com